C25559CE-EB46-4B0E-A20C-874068AE4FB1

Luftashoppen är vår On-Demand-Shop, ett av Lufts sätt att anpassa sig till det moderna samhället.

Här kan man köpa produkter relaterade till Luft, själv eller med sitt scoutlag. Det bästa med en On-Demand-Shop är att den alltid är tillgänglig, man måste alltså inte vänta på att någon ansvarig för tröjor ska finnas på ett arrangemang eller motsvarande. Det finns flera alternativ för de luftascouter som vill profilera sig ytterligare och verkligen visa vilket roverscoutområde som är det enda rätta.

Gilla sidan på Facebook för att hänga med när det finns rabatter att nyttja.

*Luftashoppen tar ingen profit på sina produkter.
Alla priser består av Spreadshirts kostnad för grundprodukten, trycket och tryckfärg.

MOT LUFTASHOPPEN, OCH VIDARE!

Utvalda produkter

luftashoppen-ad-picture_red-1

Classic röd

Den klassiska röda tröjan med ballong som undrar Vem kan leva utan luft? Finns i många varianter i luftashoppen.

Köp en nu

luftashoppen-ad-picture_yellow-F3

Modern gul

Som ett kontrast till den röda tröjan har vi valt att skapa denna gula tröja för att motsvara den nuvarande loggan.

Köp en nu

Produktgalleri