Luftakanalen

Luftakanalen är LUFTs videokanal på youtube. Platsen där vi samlar och dokumenterar videor från arrangemang och händelser.

Kanalen skapades 2011 efter Rikstinget i Stockholm, med ett syfte att dokumentera i rörlig bild, samla och dela videor från och kring arrangemang runt LUFT.
8686D015-DE2F-470F-84DC-CC2A5F318988

Utvald video

Häng på läger

Delta på något arrangemang, Julös, Roverforum eller det egna roverlagets paddelhajk.

Filma upplevelser

Galna upptåg kommer och går. Filma med din favoritmobil eller annan ljusfångande apparat.

Visa oss minnena

Ladda upp dina klipp du vill dela på din egna youtubekanal, så delar Luftakanalen dem. Vill du inte ladda upp själv, så kan vi ladda upp på Luftakanalen och skriva dig som upphovsperson.

• Har du klipp på Youtube vill vi gärna se dem, så att vi kan samla och länka det från Luftakanalen.

Följ kanalen

YOUTUBE.COM/LUFTASCOUT