12301519_10154405994576040_1455728186326729986_n-e1473113715519

Julös

Har ni tomtar på loftet, vad är detta för arrangemang?

Välkommen till Julös! Varje år firar vi jul tillsammans med roverscouter. Ibland med massor av snö som står en till knäna, ibland mindre vinter- och julinspirerade väder. Ibland kanske det inte ens är jul vi firar..

Varje år har vi ett tema på arrangemanget mixat med julen, 2021 va det Merryween och 2022 va det Påskös, så oavsett tema kan man alltid förvänta sig lite jul:)

Även om det inte är Merryween tema varje år på Julös så ser vi gärna att man kommer i en utklädnad efter temat, har man den på sig hela helgen kan det kanske finnas ett pris..

Bling-Blingtävling

Vad är Bling-Blingtävlingen för något? Det bäst utsmyckade, pimpade och temavänliga rummet kommer få ta hem Julös ärofyllda vandringspris.

Lokal

Julös är ett stugarrangemang men programmet är ofta utomhus. Det har ofta varit på Göransborg men även andra platser.

Det är totalförbud med nötter på Julös!

Kontakt

har ni någon fråga om arrangemanget eller vad som helst som vi förhoppningsvis kan svara på är det bara att fråga på. Det kan ni göra via Facebook/messenger, Instagram och såklart via mail.

Email: luftascout@yahoo.se

Här kan ni även hitta Luftakommitténs egna mail adresser om det skulle behövas

Luftakommittén

Facebookevent