event_roverha--ng

Roverhäng – Våra träffar

Förr hade man en gång i månaden en roverträff där man umgicks & bland annat fikade.

Dessa träffar tog olika roverlag sig an att hålla i och på så sätt rörde man sig runt om i Skåne. Luftakommittén tycker detta är en mycket god idé och vill åter hålla i flera träffar, eller som vi kallar dem, Roverhäng.

Förhoppningen är att detta ska kunna vara något som sker en gång i månaden. Med olika mycket seriösa satsningar av workshops kontra umgänge, snacka och fika. Mycket för att det inte ska gå flera månader mellan våra arrangemang och så man håller igång kontakten mellan roverscouter.

Arrangera Roverhäng

Har du en bra idé och vill du arrangera en träff? Meddela Luftakommittén så hjälper de gärna med planering och att nå ut till alla luftascouter.